Viis põhjust, miks saata pakke iseteeninduskeskkonnast

11.06.2019

Itella SmartPOST kerkis eelmisel aastal sõltumatus “Meaningful Brands” brändiuuringus 7. kohale. See hoogustas meid looma uut iseteeninduskeskkonda, mille kasutamiseks on vähemalt viis head põhjust. Kui lugeda pole mahti, siis vaata kohe my.smartpost.ee

Eestlased on jaepoodide iseteeninduskassad omaks võtnud. Uued pakkide saatmise iseteeninduskeskkonnad toovad harjumuste muutuse ka logistikasse.

 

Miks? Oleme konkurentsi tõttu nõudlikud ja hindame head kasutajakogemust rohkem kui eales varem. Seda kinnitavad brändiuuringud – alati on esikümnes firmad, kelle teenuseid ja tooteid oskavad kasutada nii 83aastane vanaema kui ka 15aastane õpilane.

Esimene põhjus on mugav kasutajakogemus nii nutitelefonis kui ka arvutis. Pole kasu keskkonnast, mis arvutis jookseb ladusalt, aga mobiilis mitte.

 

Teine põhjus on võimalus vormistada mitu pakki korraga (kasutades otse Excelist info üleslaadimist, kui tahad aega veelgi säästa) ja nende eest ka tasuda. See on eriti kasulik näiteks väiketootjatele, kes saadavad automaatide kaudu kaupa laiali üle Eesti. Automaadi ekraani juures toksides võtaks see protsess aega mitme paki puhul mõnikord üle 10 minuti. Iseteeninduses ei saa häirida kedagi ning pärast pakkide eest tasumist saab pakkide saatja mitu uksekoodi, mis kehtivad 30 päeva. Mine omal valitud ajal kohale ja tee kiirelt toimetused ära nagu naksti, pidades silmas meelespead “Ühes kapis üks pakk, olgugi väikses pakis vaid üks juukselakk”.

 

Kolmas põhjus on lemmikasukohtade seadistamine. Iseteeninduses saab valida kolm automaati paki kättesaamiseks – neid kasutab Itella juhul, kui on vaja kätte toimetada näiteks rahvusvaheline pakk, vältides kulleri järele ootamist. NB! Eriti oluliseks muutuvad need kolm lemmikautomaati näiteks talvel, mil eestlased tellivad Hiinast palju kaupa.

 

Heas asukohas olevad pakiautomaadid on sageli üle koormatud jõulude ajal, aga seadistatud eelistuste tõttu teeb Itella kliendile vajadusel ettepaneku viia pakk teise lemmikasukohta.

Neljas ja viies põhjus on saadetise mugav jälgimine ja iseteeninduskeskkonna andmete hoiustamine. Kui oled korra oma andmed kirja pannud, hakkab veebileht sulle vaikimisi neid pakkuma. Lisaks leiad iseteenindusest ülevaate varasematest tellimustest ja saad kapi suurust vahetada, kui kahtlustad, et pakk ei mahu eelmääratud kappi ära.

 

Kui need viis põhjust ei kõneta, ei keela keegi jätkata vanaviisi. Uus iseteeninduskeskkond ootab tublisid ja laisku inimesi oma rüppe veebiaadressil www.my.smartpost.ee

 

 


Kontakt